X

Aplikacja Signia myHearing: osobista opieka w dowolnym miejscu

Dzięki naszym nowym aparatom słuchowym Signia, możesz cieszyć się czymś więcej, niż tylko najnowocześniejszą technologią wzmocnienia dźwięku. Opracowana przez naszych ekspertów z dziedziny audiologii rewolucyjna aplikacja mobilna myHearing zapewnia także najwyższy standard opieki. Dzięki niej możesz szybko zdobyć doświadczenie niezbędne do skutecznego korzystania z aparatów słuchowych.

Aplikacja oferuje wszystkie funkcje niezbędne do tego, by protetyk słuchu mógł z powodzeniem przeprowadzić Cię przez okres próbny, oferując odpowiednie wsparcie, monitorując Twoje postępy oraz nawiązując kontakt za pomocą funkcji CareChat – bez względu na to, gdzie się akurat znajdujesz.

Bezproblemowe słyszenie – to proste

Korzystając z aplikacji myHearing przez 10 minut dziennie

  • możesz dowiedzieć się więcej o funkcjach oferowanych przez Twoje aparaty, dzięki czemu będziesz mógł je skuteczniej wykorzystywać.
  • prześlesz swoją osobistą opinię, dzięki czemu parametry urządzenia będą mogły zostać dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb.
  • skontaktujesz się, z dowolnego miejsca, ze swoim protetykiem słuchu i uzyskasz niezbędną pomoc.

Doświadczenie pokazuje, że profesjonalna opieka oraz właściwe wykonywanie ćwiczeń słuchowych odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu wysokiego poziomu satysfakcji użytkowników wszystkich aparatów słuchowych. Dzięki nowej aplikacji mobilnej, uzyskanie pomocy oraz korzystanie z najwyższego standardu opieki po opuszczeniu gabinetu protetyka słuchu stało się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Aplikacja oferuje trzy innowacyjne funkcje:

Skorzystaj z rad doświadczonego specjalisty

Poznaj pełną gamę możliwości swojego aparatu słuchowego wykonując konkretne ćwiczenia słuchowe i korzystając ze wsparcia protetyka słuchu. Monitoruj własne postępy przesyłając do protetyka słuchu informacje zwrotne oraz oceniając poziom swojego zadowolenia.

Poznaj sposób działania aparatów i sprawuj nad nimi pełną kontrolę

Kontroluj swoje aparaty słuchowe zdalnie, zaglądaj do najczęściej zadawanych pytań oraz korzystaj z przewodnika z poradami dla użytkowników. Dzięki tym narzędziom będziesz mógł niezwłocznie rozwiązać wiele trapiących Cię problemów.

Pozostań w kontakcie ze swoim protetykiem słuchu

Komunikuj się ze swoim protetykiem słuchu za pomocą wiadomości tekstowych lub połączeń głosowych – korzystając z funkcji CareChat i podnosząc standardy indywidualnej opieki na zupełnie nowy poziom. Korzystaj z rad i podpowiedzi specjalisty bez względu na to, gdzie akurat jesteś – ograniczając tym samym liczbę kolejnych wizyt.

Aplikacja myHearing jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników urządzeń z systemem Android oraz iOS i może być pobrana w App Store® lub Google Play™. Protetyk słuchu pomaga zwykle pobrać i zainstalować aplikację przy odbiorze aparatu słuchowego, tak by była ona gotowa do natychmiastowego użycia.

Informacje dotyczące sposobu pobrania aplikacji oraz materiały wideo poświęcone jej poszczególnym funkcjom są dostępne na stronie myhearing.com.

Aplikacja Signia myHearing działa na większości urządzeń z systemami Android oraz iOS.