
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź nasze FAQ, żeby znaleźć odpowiedzi na popularne pytania dotyczące aparatów słuchowych, aplikacji i akcesoriów Signia.
Pure 312 X FAQ
-
Dla jakich ubytków słuchu aparaty słuchowe Pure 312 są odpowiednie?
Pure 312 są odpowiednie dla wszystkich poziomów ubytku słuchu (lekkiego, średniego, ciężkiego i głębokiego).
-
Jak aparaty słuchowe Pure 312 zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP™ – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.*
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure 312?
Tak. Dzięki Pure 312 można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Pure 312?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Pure 312.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Pure 312?
Posiadają przełącznik kołyskowy służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
Styletto Connect FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Styletto Connect?
Aparaty słuchowe Styletto są odpowiednie dla stopni ubytku słuchu od lekkiego do średniego.
-
Jak aparaty słuchowe Styletto Connect zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Jaką technologię ładowania wykorzystują aparaty słuchowe Styletto Connect i jakie ma ona zalety?
Aparaty słuchowe Styletto Connect korzystają z ładowalności litowo-jonowej często wykorzystywanej w wielu branżach, m. in. w elektronice użytkowej czy przemyśle samochodowym.
Ogniwo litowo-jonowe jest aktualnie najlepszym rozwiązaniem ładowalnym na rynku głównie ze względu na:
- Dłuższy czas działania,
- Dłuższą żywotność,
- Krótszy czas ładowania i opcję szybkiego ładowania oraz
- Większą prostotę
-
Jaki jest czas działania baterii w aparatach słuchowych Styletto Connect?
W pełni naładowane aparaty słuchowe Styletto Connect oferują dzienny czas działania:
- do 19 godzin bez transmisji dźwięku lub
- do 16 godzin z 5 godzinami transmisji dźwięku.
Żywotność wszystkich ogniw litowo-jonwoych zmniejsza się z czasem. W normalnych warunkach użytkowania, ogniwa w aparatach słuchowych Styletto zachowują przynajmniej 80% swojej pierwotnej pojemności po 2 latach użytkowania (co oznacza do 16 godzin dziennego czasu działania). Należy zwrócić uwagę, że żywotność baterii różni się w zależności od indywidualnych nawyków oraz warunków środowiskowych.
Dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych -
Ile trwa pełne ładowanie aparatów słuchowych Styletto Connect?
Pełny czas ładowania wynosi ok. 3 godziny.
-
Czy istnieje opcja szybszego ładowania bez konieczności czekania na pełne naładowanie?
“Ładowanie w biegu” przy pomocy naszej ultracienkiej, przenośnej ładowarki umożliwia ładowanie dosłownie wszędzie bez wtyczek i przewodów. Wystarczy 30 minut ładowania, by zapewnić:
- do 5 godzin dodatkowego użytkowania bez transmisji dźwięku lub
- do 3 godzin dodatkowego użytkowania z transmisją dźwięku.
-
Jak długo wytrzymuje bateria w przenośnej ładowarce?
Przenośna ładowarka Styletto pozwala na trzy pełne cykle ładowania aparatów słuchowych “w biegu”. Zapewnia to aż 4 dni* niezalezności użytkownika.
*przy założeniu średnio 16 godzin dziennego użytkowania z 5 godzinami transmisji dźwięku
-
Jakie opcje obsługi posiadają aparaty słuchowe Styletto Connect?
Aparaty słuchowe Styletto Connect nie posiadają wbudowanych przycisków ani przełączników. Można je obsługiwać zdalnie przy pomocy aplikacji myControl lub pilota miniPocket.
Pure Charge&Go X FAQ
-
Dla jakich ubytków słuchu aparaty słuchowe Pure Charge&Go są odpowiednie?
Pure Charge&Go są odpowiednie dla wszystkich poziomów ubytku słuchu (lekkiego, średniego, ciężkiego i głębokiego).
-
Ile trwa pełne ładowanie aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Pełne naładowanie wymaga 3-4 godzin.
Dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych -
Czy istnieje możliwość szybszego naładowania, jeśli nie ma czasu na pełny cykl ładowania?
Tak. Wystarczy 30 minut ładowania, by zapewnić do 6 godzin działania aparatów słuchowych.
Dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych -
Jaka jest główna przewaga ogniwa litowo-jonowego nad innymi akumulatorami na rynku?
Ogniwo litowo-jonowe jest aktualnie najlepszym rozwiązaniem ładowalnym na rynku głównie ze względu na:
- Dłuższy czas działania,
- Dłuższą żywotność,
- Krótszy czas ładowania i opcję szybkiego ładowania oraz
- Większą prostotę
-
Jaka jest główna przewaga ładowania indukcyjnego wykorzystywanego przez Pure Charge&Go?
Aparaty słuchowe Pure Charge&Go oferują wyjątkowe, rewolucyjne bezstykowe ładowanie indukcyjne, które ma następujące zalety:
- Wyższą łatwość obsługi, ponieważ nie wymaga dokładnego umieszczenia aparatów słuchowych w ładowarce
- Brak styków ładowania, które mogą się brudzić
- Większą odporność na wilgoć, brud i pył
-
Jak aparaty słuchowe Pure Charge&Go zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP™ – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.*
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Tak. Dzięki Pure Charge&Go można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Pure Charge&Go.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Pure Charge&Go?
Posiadają przycisk służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji Signia, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
Styletto FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Styletto?
Aparaty słuchowe Styletto są odpowiednie dla stopni ubytku słuchu od lekkiego do średniego.
-
Jak aparaty słuchowe Styletto zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Jaką technologię ładowania wykorzystują aparaty słuchowe Styletto i jakie ma ona zalety?
Aparaty słuchowe Styletto korzystają z ładowalności litowo-jonowej często wykorzystywanej w wielu branżach, m. in. w elektronice użytkowej czy przemyśle samochodowym.
Ogniwo litowo-jonowe jest aktualnie najlepszym rozwiązaniem ładowalnym na rynku głównie ze względu na:
- Dłuższy czas działania,
- Dłuższą żywotność,
- Krótszy czas ładowania i opcję szybkiego ładowania oraz
- Większą prostotę
-
Jaki jest czas działania baterii w aparatach słuchowych Styletto?
W pełni naładowane aparaty słuchowe Styletto oferują dzienny czas działania do 19 godzin.
Żywotność wszystkich ogniw litowo-jonwoych zmniejsza się z czasem. W normalnych warunkach użytkowania, ogniwa w aparatach słuchowych Styletto zachowują przynajmniej 80% swojej pierwotnej pojemności po 2 latach użytkowania (co oznacza do 16 godzin dziennego czasu działania). Należy zwrócić uwagę, że żywotność baterii różni się w zależności od indywidualnych nawyków oraz warunków środowiskowych.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na temat ogniw litowo-jonowych -
Ile trwa pełne ładowanie aparatów słuchowych Styletto?
Pełny czas ładowania aparatów słuchowych Styletto wynosi ok. 3 godziny.
-
Czy istnieje opcja szybszego ładowania bez konieczności czekania na pełne naładowanie?
“Ładowanie w biegu” przy pomocy naszej ultracienkiej, przenośnej ładowarki umożliwia ładowanie dosłownie wszędzie bez wtyczek i przewodów. Wystarczy 30 minut ładowania, by zapewnić do 5 godzin dodatkowego użytkowania.
-
Jak długo wytrzymuje bateria w przenośnej ładowarce?
Przenośna ładowarka Styletto pozwala na trzy pełne cykle ładowania aparatów słuchowych “w biegu”. Zapewnia to aż 4 dni niezalezności użytkownika.
-
Jakie opcje obsługi posiadają aparaty słuchowe Styletto?
Aparaty słuchowe Styletto nie posiadają wbudowanych przycisków ani przełączników. Można je obsługiwać zdalnie przy pomocy aplikacji touchControl lub pilota miniPocket.
Pure Charge&Go Nx FAQ
-
Dla jakich ubytków słuchu jest odpowiedni Pure Charge&Go?
Pure Charge&Go jest odpowiedni dla wszystkich poziomów ubytku słuchu (lekkiego, średniego, cięzkiego i głębokiego).
-
Jaki jest czas działania aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Pełne naładowanie aparatów Pure Charge&Go zapewnia 19 godzin dziennego działania bez transmisji dźwięku lub do 17 godzin z 5 godzinami bezpośredniej transmisji poprzez Bluetooth. Ogniwo litowo-jonowe pozwala więc na korzystanie z aparatów przez cały dzień.
Kliknij i dowiedz się więcej na temat ogniw litowo-jonowych -
Pełny czas ładowania aparatów słuchowych Pure Charge&Go wynosi ok. 3-4 godzin. Czy można ich używać bez naładowania w pełni?
Tak. Dzięki opcji szybkiego ładowania Pure Charge&Go można korzystać z aparatów słuchowych przez 6 godzin po 30 minutach ładowania.
-
Jakie są główne zalety ogniwa litowo-jonowego w porównaniu z innymi ładowalnymi akumulatorami na rynku?
Ogniwa litowo-jonowe to obecnie najlepsze ładowalne akumulatory na rynku. Zapewniają przede wszystkim:
– dłuższy dzienny czas działania,
– dłuższą żywotność baterii,
– krótszy czas ładowania oraz opcję szybkiego ładowania
– większą prostotę -
Jakie są główne zalety ładowania indukcyjnego oferowanego przez Pure Charge&Go?
Pure Charge&Go oferuje wyjątkową, rewolucyjną technologię ładowania indukcyjnego zapewniającą następujące korzyści:
– podwyższoną łatwość obsługi, ponieważ dokładne umieszczenie aparatów słuchowych w ładowarce nie jest konieczne
– brak styków ładowania, które przyciągają zabrudzenia
– podwyższoną odporność na wilgoć, pot i brud -
Jak Pure Charge&Go może zapewnić bardziej naturalne słyszenie od konkurencyjnych produktów?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych nie lubi brzmienia własnego głosu, które odbiera jako głośne i nienaturalne. Nasze rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu OVP (Own Voice Processing) zapewnia naturalnie brzmiący własny głos w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając przyjemne, naturalne wrażenia słuchowe.
-
Czy mogę przesyłać połączenia telefoniczne i/lub muzykę bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Tak. Z Pure Charge&Go możesz korzystać z bezpośredniej tansmisji dźwięku z urządzeń z syetemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja dźwięku z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów stacjonarnych, laptopów i innych urządzeń z łącznością Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic.
Kliknij, by sprawdzuć listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy mogę przesyłać dźwięk z telewizora do moich aparatów słuchowych Pure Charge&Go?
Tak. Wykorzystując nasze urządzenie StreamLine TV accessory, możesz przesyłać dźwięk z telewizora wprost do swoich aparatów słuchowych Pure Charge&Go.
-
Jakie opcje obsługi posiadają aparaty słuchowe Pure Charge&Go?
Do bezpośredniej obsługi służy przycisk na obudowie. Dodatkowo aparaty mogą być obsługiwane przez aplikację myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfon.
Pure 10 Nx FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Pure 10?
Aparaty słuchowe Pure 10 są odpowiednie dla wielu stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego i ciężkiego).
-
Czy aparaty słuchowe Pure 10 można obsługiwać zdalnie?
Tak. Oferujemy bezpośrednią i wygodną metodę zdalnej obsługi aparatów słuchowych Pure 10 przy pomocy aplikacji mobilnej touchControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy osoba nieposiadająca smartfona ma inną możliwośc obłsugi aparatów słuchowych Pure 10 niż aplikacja?
Tak. Nasz pilot miniPocket również umożliwia bardzo wygodną obsługę zdalną.
-
Czy aparaty słuchowe Pure 10 pozwalają lepiej słyszeć w hałaśliwych sytuacjach?
Funkcja Jakość Mowy w aparatach Pure 10 pozwala słyszeć mowę wyraźniej we wszystkich sytuacjach dzięki zaawansowanym mikrofonom i nowoczesnej technologii redukcji hałasu. Sprawia to, że łatwiej jest zrozumieć partnera rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu, jak restauracja czy sala konferencyjna.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure 10?
Nie. Aparaty słuchowe Pure 10 nie wspierają funkcji transmisji audio.
Pure 312 Nx FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Pure 312?
Aparaty słuchowe Pure 312 są odpowiednie dla wszystkich stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego, ciężkiego i głębokiego).
-
Jak aparaty słuchowe Pure 312 zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure 312?
Tak. Dzięki Pure 312 można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Pure 312?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Pure 312.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Pure 312?
Posiadają przełącznik kołyskowy służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
Pure 13 Nx FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Pure 13?
Aparaty słuchowe Pure 13 są odpowiednie dla wszystkich stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego, ciężkiego i głębokiego).
-
Pure 312 jest mniejszy niż Pure 13 W jakim przypadku wybrać Pure 13?
Osoby korzystające funkcji łączności Bletooth (np. bezpośredniej transmisji audio) często i ceniące sobie czas działania/pojemoność baterii docenią fakt, że aparaty słuchowe Pure 13 zapewniają do 7 dni użytkowania bez wymiany baterii (zakładając korzystanie przez 16 godzin dziennie przy 6 godzinach transmisji). To jeden z najdłuższych czasów transmisji na rynku.
-
Jak aparaty słuchowe Pure 13 zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Pure 13?
Tak. Dzięki Pure 13 można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Pure 13?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Pure 13.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Pure 13?
Posiadają przełącznik kołyskowy służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy aparaty słuchowe Pure 13 pozwalają na korzystanie z cewki indukcyjnej (telefonicznej)?
Tak. Cewka indukcyjna (telefoniczna) jest opcjonalnie dostępna dla aparatów Pure 13. Dodatkowo możliwe jest zamówienie cewki w dowolnym kolorze dostępnym dla Pure 13, czyli bez żadnych ograniczeń kolorystycznych.
Motion Charge&Go FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Motion Charge&Go?
Aparaty słuchowe Motion Charge&Go są odpowiednie dla wielu stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego i ciężkiego).
-
Jaki jest czas działania baterii w aparatach słuchowych Motion Charge&Go?
Aparaty słuchowe Motion Charge&Go oferują dzienny czas działania do 19 godzin bez transmisji audio oraz do 17 godzin z 5 godzinami bezpośredniej transmisji audio przez Bluetooth.
Kliknij i dowiedz się więcej na temat ogniw litowo-jonowych -
Pełny czas ładowania aparatów słuchowych Motion Charge&Go wynosi ok. 3-4 godzin. Czy można ich używać bez naładowania w pełni?
Tak. Dzięki opcji szybkiego ładowania, którą posiadają aparaty Motion Charge&Go, można korzystać z nich przez 6 godzin po 30 minutach ładowania.
Kliknij i dowiedz się więcej na temat ogniw litowo-jonowych -
Jaka jest główna przewaga ogniwa litowo-jonowego nad innymi akumulatorami na rynku?
Ogniwo litowo-jonowe jest aktualnie najlepszym rozwiązaniem ładowalnym na rynku głównie ze względu na:
- Dłuższy czas działania,
- Dłuższą żywotność,
- Krótszy czas ładowania i opcję szybkiego ładowania oraz
- Większą prostotę
-
Jaka jest główna przewaga ładowania indukcyjnego wykorzystywanego przez Motion Charge&Go?
Aparaty słuchowe Motion Charge&Go oferują wyjątkowe, rewolucyjne bezstykowe ładowanie indukcyjne, które ma następujące zalety:
- Wyższą łatwość obsługi, ponieważ nie wymaga dokładnego umieszczenia aparatów słuchowych w ładowarce
- Brak styków ładowania, które mogą się brudzić
- Większą odporność na wilgoć, brud i pył
-
Jak aparaty słuchowe Motion Charge&Go zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Motion Charge&Go?
Tak. Dzięki Pure Charge&Go można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
-
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Motion Charge&Go?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Motion Charge&Go.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Motion Charge&Go?
Posiadają przycisk służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
Motion 13 Nx FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Motion 13?
Aparaty słuchowe Motion 13 są odpowiednie dla wszystkich stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego, ciężkiego i głębokiego).
-
Jak aparaty słuchowe Motion 13 zapewniają bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Motion 13?
Tak. Dzięki Motion 13 można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone -
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Motion 13?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Motion 13.
-
Czy aparaty słuchowe Motion 13 pozwalają na korzystanie z cewki indukcyjnej (telefonicznej)?
Tak. Cewka indukcyjna (telefoniczna) jest opcjonalnie dostępna dla aparatów Motion 13. Dodatkowo możliwe jest zamówienie cewki w dowolnym kolorze dostępnym dla Motion 13, czyli bez żadnych ograniczeń kolorystycznych.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Motion 13?
Posiadają przełącznik kołyskowy służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
Silk Nx FAQ
-
Czy aparaty słuchowe Silk są odpowiednie dla osób szukających niewidocznego urządzenia?
Tak. Dzięki wysokiemu poziomowi dyskrecji (o 20% mniejszy rozmiar od poprzednika) aparaty słuchowe Silk są “niemal niewidoczne”.
-
Czy aparaty słuchowe Silk można obsługiwać zdalnie?
Tak. Oferujemy bezpośrednią i wygodną metodę zdalnej obsługi aparatów słuchowych Silk przy pomocy aplikacji mobilnej touchControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy osoba nieposiadająca smartfona ma inną możliwość obsługi aparatów słuchowych Silk niż aplikacja?
Tak. Nasz pilot miniPocket również umożliwia bardzo wygodną obsługę zdalną.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Silk?
Dzięki funkcji Twin Phonę, aktywowanej przy pomocy aplikacji touchControl albo pilota miniPocket, możliwe jest słyszenie rozmowy telefonicznej w obu uszach, jeśli telefon będzie trzymany w pobliżu aparatu słuchowego. Muzyka i dźwięk z telewizora nie są wspierane.
-
Czy istnieje "niewidoczne" rozwiązanie dla osób z jednostronną głuchotą?
Tak. Aparat słuchowy Silk może być wykorzystywany w połączeniu z naszym nowym nadajnikiem CROS Silk. Urządzenia te są kompatybilne zapewniają najlepszą jakość słyszenia wraz z najwyższym poziomem dyskrecji.
Insio Nx ITC/ITE FAQ
-
Dla jakich stopni ubytku słuchu są odpowiednie aparaty słuchowe Insio Nx ITC oraz ITE?
Aparaty słuchowe Insio Nx ITC/ITE są odpowiednie dla wielu stopni ubytku słuchu (lekkiego, średniego i ciężkiego).
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Insio Nx ITC oraz ITE?
Tak. Dzięki Pure Charge&Go można korzystać z bezpośredniej transmisji audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) wspierających standard “aparaty słuchowe made-for-iPhone (MFi)”. Transmisja audio z innych urządzeń mobilnych (smartfonów z systemem Android, starszych urządzeń marki Apple, komputerów PC, laptopów i innych urządzeń mobilnych wyposażonych w Bluetooth) jest możliwa dzięki urządzeniu StreamLine Mic
-
Czy możliwa jest transmisja dźwięku z telewizora do aparatów słuchowych Insio Nx ITC oraz ITE?
Tak. Dzięki urządzeniu StreamLine TV można przesyłać dźwięk z telewizora wprost do aparatów słuchowych Insio ITC oraz ITE.
-
Jakie opcje obsługi oferują aparaty słuchowe Insio Nx ITC oraz ITE?
Mogą być wyposażone w przycisk służący do bezpośredniej obsługi, a także w potencjometr do regulacji głośności. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy osoba nieposiadająca smartfona ma inną możliwośc obłsugi aparatów słuchowych Insio niż aplikacja?
Tak. Nasz pilot miniPocket również umożliwia bardzo wygodną obsługę zdalną.
-
Czy istnieje "niewidoczne" rozwiązanie dla osób z jednostronną głuchotą?
Tak. Aparat słuchowy Insio może być wykorzystywany w połączeniu z naszym nowym nadajnikiem CROS Pure 312 dla osób z jednostronną głuchotą.
Insio CIC Nx FAQ
-
Czy aparaty słuchowe Insio CIC można obsługiwać zdalnie?
Tak. Oferujemy bezpośrednią i wygodną metodę zdalnej obsługi aparatów słuchowych Insio CIC przy pomocy aplikacji mobilnej touchControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy osoba nieposiadająca smartfona ma inną możliwośc obłsugi aparatów słuchowych Insio CIC niż aplikacja?
Tak. Nasz pilot miniPocket również umożliwia bardzo wygodną obsługę zdalną.
-
Czy rozmowy telefoniczne i/lub muzyka mogą być przesyłane bezpośrednio do aparatów słuchowych Insio CIC?
Dzięki funkcji Twin Phonę, aktywowanej przy pomocy aplikacji touchControl albo pilota miniPocket, możliwe jest słyszenie rozmowy telefonicznej w obu uszach, jeśli telefon będzie trzymany w pobliżu aparatu słuchowego. Muzyka i dźwięk z telewizora nie są wspierane.
-
Czy istnieje "niewidoczne" rozwiązanie dla osób z jednostronną głuchotą?
Tak. Aparat słuchowy Insio CIC może być wykorzystywany w połączeniu z naszym nowym nadajnikiem CROS Silk. Urządzenia te są kompatybilne zapewniają najlepszą jakość słyszenia wraz z najwyższym poziomem dyskrecji.
CROS Pure Charge&Go Nx FAQ
-
Z jakimi aparatami słuchowymi współpracuje nowy nadajnik CROS Pure Charge&Go Nx?
Nadajnik CROS Pure Charge&Go Nx jest kompatybilny z następującymi modelami aparatów słuchowych::
- Pure Charge&Go Nx 7/5/3 Nx
- Motion Charge&Go Nx 7/5/3 Nx
-
Czy przy korzystaniu z nadajnika CROS Pure Charge&Go Nx możliwa jest bezpośrednia transmisja rozmów telefonicznych i/lub muzyki?
Tak. CROS Pure Charge&Go Nx jest kompatybilny z aparatami słuchowymi Signia Nx (wymienionymi w odpowiedzi powyżej), które wspierają:
– bezpośrednią transmisję audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) posiadającymi standard “made-for-iPhone (MFi) hearing aids” oraz
– transmisję audio z innych urządzeń (smartfony z systemem Android, starsze urządzenia Apple, komputery stacjonarne, laptopy i inne urządzenia mobilne wyposażone w Bluetooth) przy pomocy urządzenia StreamLine Mic. -
Czy nadajnik CROS Pure Charge&Go Nx umożliwia transmisję dźwięku z telewizora?
Tak. CROS Pure Charge&Go Nx jest kompatybilny z aparatami słuchowymi Signia Nx (wymienionymi w odpowiedzi powyżej), które wspierają transmisję dźwięku z telewizora przy pomocy urządzenia StreamLine TV.
-
Jak nadajnik CROS Pure Charge&Go Nx zapewnia bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie*.
-
Jaki jest czas działania nadajnika CROS Pure Charge&Go?
Pełne naładowanie aparatów Pure Charge&Go zapewnia do 21 godzin dziennego działania.
Żywotność wszystkich ogniw litowo-jonowych zmniejsza się z czasem. Szacunki są oparte o pojemność nowego ogniwa litowo-jonowego. W normalnych warunkach użytkowania, ogniwa w aparatach słuchowych zachowują do 80% swojej pierwotnej pojemności po 2 latach użytkowania. Należy zwrócić uwagę, że ich żywotność różni się w zależności od indywidualnych nawyków oraz warunków środowiskowych.
Kliknij i dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych -
Ile trwa pełny cykl ładowania nadajnika CROS Pure Charge&Go?
Pełne ładowanie trwa 3-4 godzin.
Kliknij i dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych -
Czy istnieje opcja szybszego ładowania bez konieczności czekania na pełne naładowanie?
Tak. Wystarczy 30 minut ładowania, by zapewnić do 6 godzin dodatkowego użytkowania.
Kliknij i dowiedz się więcej o ogniwach litowo-jonowych
CROS Pure 312 Nx FAQ
-
Z jakimi aparatami słuchowymi współpracuje nowy nadajnik CROS Pure 312 Nx?
Nadajnik CROS Pure 312 Nx jest kompatybilny z następującymi modelami aparatów słuchowych:
– Pure 312 7/5/3 Nx
– Pure 13 7/5/3 Nx
– Pure Charge&Go 7/5/3 Nx
– Motion 13 7/5/3 Nx
– Motion 13P 7/5/3 Nx
– Motion Charge&Go 7/5/3 Nx
– Insio ITC/ITE 7/5/3 Nx -
Czy przy korzystaniu z nadajnika CROS Pure 312 możliwa jest bezpośrednia transmisja rozmów telefonicznych i/lub muzyki?
Tak. CROS Pure 312 Nx jest kompatybilny z aparatami słuchowymi Signia Nx (wymienionymi w odpowiedzi powyżej), które wspierają:
Kliknij tutaj, aby sprawdzić listę urządzeń marki Apple kompatybilnych ze standardem made-for-iPhone
– bezpośrednią transmisję audio z urządzeń z systemem iOS (Apple) posiadającymi standard “made-for-iPhone (MFi) hearing aids” oraz
– transmisję audio z innych urządzeń (smartfony z systemem Android, starsze urządzenia Apple, komputery stacjonarne, laptopy i inne urządzenia mobilne wyposażone w Bluetooth) przy pomocy urządzenia StreamLine Mic. -
Czy nadajnik CROS Pure 312 Nx umożliwia transmisję dźwięku z telewizora?
Tak. CROS Pure 312 Nx jest kompatybilny z aparatami słuchowymi Signia Nx (wymienionymi w odpowiedzi powyżej), które wspierają transmisję dźwięku z telewizora przy pomocy urządzenia StreamLine TV.
-
Jak nadajnik CROS Pure 312 zapewnia bardziej naturalny dźwięk od konkurencyjnych urządzeń?
Wielu użytkowników aparatów słuchowych skarży się na brzmienie własnego głosu, twierdząc, że jest głośny i nienaturalny. Nasza rewolucyjna funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP™ – Own Voice Processing) zapewnia naturalne brzmienie własnego głosu użytkownika w połączeniu z optymalnym słyszeniem wszystkich innych dźwięków, dając najbardziej przyjemne i naturalne doświadczenie.
-
Jakie opcje obsługi oferuje nadajnik CROS Pure 312 Nx?
Posiadają przełącznik kołyskowy służący do bezpośredniej obsługi. Ponadto mogą być obsługiwane zdalnie przy pomocy aplikacji myControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
CROS Silk Nx FAQ
-
Z jakimi aparatami słuchowymi współpracuje nowy nadajnik CROS Silk Nx?
Nowy nadajnik CROS Silk Nx jest kompatybilny z następującymi modelami aparatów słuchowych:
– Silk Nx
– Insio Nx CIC -
Czy CROS Silk to odpowiednie rozwiązanie dla osób z jednostronną głuchotą szukających dyskretnego, niemal niewidocznego urządzenia?
Zdecydowanie tak. Nasz nowy nadajnik CROS Silk to najmniejsze tego typu rozwiązanie.
-
Czy nadajnik CROS Silk można obsługiwać zdalnie?
Tak. Oferujemy bezpośrednią i wygodną metodę zdalnej obsługi nadajnika CROS Silk przy pomocy aplikacji mobilnej touchControl, którą można bezpłatnie pobrać na smartfona.
-
Czy osoba nieposiadająca smartfona ma inną możliwość obsługi nadajnika CROS Silk niż aplikacja?
Tak. Nasz pilot miniPocket również umożliwia bardzo wygodną obsługę zdalną.
Ogniwa litowo-jonowe FAQ
-
Czy ogniwa litowo-jonowe wytrzymują dłużej, jeśli aparatów słuchowych nie ładuje się codziennie, tylko czeka do kompletnego wyładowania?
Głębokie rozładowanie jest niepożądane w przypadku ogniw litowo-jonowych. Najlepszą praktyką jest ładowanie swoich aparatów słuchowych co no i odłączanie ładowarki od prądu, gdy nie jest używana.
-
Czy żywotność ogniw zmniejsza się od częstego wykorzystywania opcji szybkiego ładowania?
Nie. Dzięki specjalnie opracowanej metodzie ładowania, szybkie ładowanie nie ma żadnego negatywnego wpływu na żywotność ogniw w aparatach słuchowych.
-
Czy podróżowanie samolotem z aparatami posiadającymi ogniwa litowo-jonowe jest bezpieczne?
Tak, podczas lotu można bezpiecznie nosić ładowalne aparaty słuchowe z ogniwami litowo-jonowymi oraz posiadać ładowarkę na pokładzie. Przechowywanie aparatów słuchowych i/lub ładowarki w bagażu również jest bezpieczne.
-
Czy aparaty słuchowe z ogniwami litowo-jonowymi można wysłać?
W tej kwestii najlepiej skontaktować się z firmą świadczącą usługi pocztowe lub kurierskie.
Aplikacja Signia FAQ
-
Gdzie znajdę aplikację Signia?
Aplikację Signia można bezpłatnie pobrać z Apple App Store lub Google Play Store przy pomocy każdego kompatybilnego urządzenia z systemem iOS lub Android.
-
Z jakimi aparatami słuchowymi współpracuje aplikacja Signia?
Aplikacja Signia jest kompatybilna ze wszystkimi aparatami słuchowymi Signia dostępnymi na rynku polskim.
-
Z jakimi urządzeniami mobilnymi współpracuje aplikacja Signia?
Aplikacja Signia jest kompatybilna z większością urządzeń z systemem Android w wersji 5.0 lub wyższej oraz ze wszystkimi urządzeniami Apple z systemem iOS w wersji 9.3 lub wyższej. Lista rekomendowanych urządzeń z systemem Android, które zapewniają optymalną stabilność aplikacji znajduje się na stronie aplikacji Signia.
-
Jakie ustawienia można zmieniać przy pomocy aplikacji Signia?
Przy pomocy aplikacji Signia można:
- zmieniać program słyszenia i poziom głośności mikrofonów;
- dostosowywać barwę dźwięku (niskie i wysokie tony);
- dostosowywać sygnały do terapii szumów usznych (jeśli są dostępne);
- indywidualnie dostosowywać kierunkowość mikrofonów aparatów słuchowych, korzystając z konfiguratora przestrzennego 360°;
- dyskretnie zarządzać urządzeniami do transmisji dźwięku (np. StreamLine TV, StreamLine Mic, CROS itp.) oraz zmieniać ich głośność;
- pozostawać w kontakcie z protetykiem słuchu i uzyskać indywidualne zdalne wsparcie poprzez TeleCare (wymagana jest wcześniejsza aktywacja usługi przez protetyka słuchu)
W rezultacie aplikacja Signia oferuje szeroką gamę opcji indywidualnego dostosowania aparatów słuchowych do własnych potrzeb i personalizacji doświadczenia słuchowego.
-
Jakich zezwoleń wymaga aplikacja Signia?
W zależności od systemu operacyjnego oraz rodzaju aparatów słuchowych aplikacja Signia może prosić o zezwolenie na:
- otrzymywanie powiadomień
- do otrzymywania wiadomości od protetyka słuchu
- dostęp do informacji o aktywności i ruchu
- pozwoli to na polepszenie doświadczeń słuchowych podczas ruchu, chodzenia i innych aktywności
- dostęp do informacji o lokalizacji:
- pozwoli to na korzystanie z funkcji wykrywania aktywności/ruchu
- umożliwi to pracę aplikacji w tle (zwróć uwagę: żadne dane o lokalizacji nie są przesyłane!)
- dostęp do kamery, mikrofonu, zdjęć, multimediów i plików
- umożliwi to odbieranie połączeń wideo od protetyka słuchu (dostępne po wcześniejszej aktywacji usługi przez protetyka słuchu).
- otrzymywanie powiadomień
Bezpośrednia transmisja dźwięku FAQ
-
Z którymi urządzeniami Apple i z którymi aparatami słuchowymi Signia mogę korzystać z bezpośredniej transmisji dźwięku?
Listę wszystkich kompatybilnych urządzeń Apple i aparatów słcuhowych Signia znajdziesz, klikając w poniższy link.
Aparaty słuchowe "Made for iPhone" -
Czy podczas korzystania z bezpośredniej transmisji dźwięku mogę słyszeć dźwięk w obojgu uszu, jeśli korzystam z dwóch aparatów słuchowych?
Tak, aparaty słuchowe Signia pozwalają na transmisję dźwięku do obojga uszu i cieszenie się dźwiękiem w jakości stereo.
-
Co się stanie, gdy podczas transmisji muzyki ktoś do mnie zadzwoni?
Jeśli podczas transmisji muzyki pojawi się połączenie przychodzące, usłyszysz sygnał dzwonka, a transmisja muzyki zostanie wstrzymana automatycznie. Jak tylko zakończysz połączenie, transmisja muzyki zostanie wznowiona od momentu, w którym została przerwana.
-
Czy mogę korzystac z tej technologii, jeśli nie posiadam urządzenia Apple (np. mam smartfon z systemem Android)?
Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego marki innej niż Apple z funkcją Bluetooth, nadal możesz cieszyć się transmisją dźwięku, korzystając z naszego urządzenia StreamLine Mic.
Dowiedz się więcej na temat StreamLine Mic
StreamLine Mic FAQ
-
Z jakimi modelami aparatów słuchowych współpracuje StreamLine Mic?
Obecnie urządzenie StreamLine Mic jest kompatybilne ze wszystkimi aparatami słuchowymi Signia Nx wyposażonymi w łączność Bluetooth.
-
Z jakimi urządzeniami mobilnymi współpracuje StreamLine Mic?
StreamLine Mic pozwala na bezpośrednią łączność z następującymi urządzeniami:
– wyposażonymi w Bluetooth urządzeniami z systemem Android
– wyposażonymi w Bluetooth urządzeniami Apple
– wyposażonymi w Bluetooth komputerami stacjonarnymi, laptopami i starszymi telefonamiWszystkie wymienione wyżej urządzenia powinny posiadać Bluetooth FW w wersji 4.2 lub nowszej.
-
Czy do korzystania ze StreamLine Mic potrzebna jest aplikacja?
Nie, korzystanie ze StreamLine Mic nie wymaga aplikacji. Można jednak używać aplikacji myControl (w wersji 2.2 lub nowszej) do zdalnej regulacji głośności.
-
Czy regulacja głośności StreamLine Mic jest możliwa przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego i dowolnej wersji aplikacji myControl?
Zdalna obsługa głośności StreamLine Mic jest możliwa przy pomocy aplikacji myControl w wersji 2.2 lub nowszej.
Dowiedz się więcej o aplikacji myControl -
Czy to korzystania ze StreamLine Mic potrzebny jest specjalny program słyszenia?
Nie. Nie trzeba wybierać żadnego specjalnego programu słyszenia, by korzystac ze StreamLine Mic.
Dzięki temu StreamLine Mic oferuje użytkownikom bardzo wygodne rozwiązanie typu “plug-and-play”.
-
Z iloma urządzeniami z Bluetooth można sparować StreamLine Mic?
StreamLine Mic można sparować z maksymalnie ośmioma urządzeniami z Bluetooth.
Jednak aktywnie można korzystać tylko z jednego źródła Bluetooth na raz.
Parowanie musi być przeprowadzone tylko raz. StreamLine Mic automatycznie łączy się z pierwszym urządzeniem z Bluetooth w zasięgu. Aby przełączyć się na inne urządzenie, połączenie Bluetooth z aktywnym urządzeniem musi zostać przerwane.
-
Jaki jest czas działania baterii StreamLine Mic? Czy stan naładowania można sprawdzić na urządzeniu?
StreamLine Mic zapewnia do 6 godzin działania ze wszystkimi funkcjami, tj. z ciągłą transmisją.
Pełne ładowanie zajmuje ok. 2 godzin.
StreamLine Mic może być ładowany przez USB lub standardową wtyczkę (wszystkie potrzebne kable zasilające są w zestawie).Stan naładowania można łatwo sprawdzić dzięki różnym kolorom wskaźnika zasilania na urządzeniu.
StreamLine TV FAQ
-
Z jakimi modelami aparatów słuchowych współpracuje StreamLine TV?
Obecnie urządzenie StreamLine TV jest kompatybilne ze wszystkimi aparatami słuchowymi Signia Nx wyposażonymi w łączność Bluetooth.
-
Czy do korzystania ze StreamLine TV potrzebna jest aplikacja?
Nie, korzystanie ze StreamLine TV nie wymaga aplikacji. Można jednak używać aplikacji myControl do:
– zdalnej regulacji głośności
– zdalnego rozpoczęcia transmisji bez konieczności włączania żadnego specjalnego programu słyszenia do transmisji dźwięku z telewizora. -
Czy można sparować więcej niż jedną parę aparatów słuchowych z urządzeniem StreamLine TV w tym samym czasie?
Tak. Można sparować nieograniczoną liczbę aparatów słuchowych wyposażonych w Bluetooth z urządzeniem StreamLine TV w tym samym czasie i transmitować do nich dźwięk.
-
Czy można sparować aparaty słuchowe z więcej niż jednym urządzeniem StreamLine TV w tym samym czasie, jeśli korzysta się z kilku telewizorów?
Nie, nie można sparować aparatów słuchowych z więcej niż jednym urządzeniem StreamLine TV w tym samym czasie.
Aby transmitować dźwięk z innego urządzenia StreamLine TV należy ponownie sparować z nim aparaty słuchowe (wyłączyć je i włączyć ponownie przez otwarcie i zamknięcie drzwi komory baterii, położyć je na urządzeniu StreamLine TV i poczekać ok. 30 sekund).
-
Czy StreamLine TV wspiera dźwięk Dolby Digital?
Tak. Wysokiej jakości dźwięk Dolby Digital Sound ijest wspierany przez nasz StreamLine TV.
Międzynarodowa Usługa Serwisowa FAQ
-
Czy Międzynarodowa Usługa Serwisowa jest darmowa?
Signia oferuje Międzynarodową Usługę Serwisową bezpłatnie, jeżeli produkt podlega gwarancji Signia. Jeżeli produkt nie podlega gwarancji, można skorzystać z usługi, jednak jest ona odpłatna zgodnie z cennikiem napraw.
-
Gwarancja mojego aparatu słuchowego się skończyła. Czy mogę skorzystać z Międzynarodowej Usługi Serwisowej?
Tak, można skorzystać z usługi, jednak jest ona odpłatna zgodnie z cennikiem napraw.
-
Jak znaleźć gabinet protetyka słuchu w pobliżu?
Aby znaleźć gabinet protetyczny w okolicy, skorzystaj z wyszukiwarki gabinetów.
Wyszukiwarka gabinetów -
Po jakim czasie można odebrać naprawiony aparat słuchowy Signia za granicą?
Międzynarodowe naprawy/wymiany zajmują średnio od 5 do 7 dni roboczych (jeśli nie ma potrzeby wykonywania dodatkowych badań słuchu przez protetyka obsługującego Twoje zgłoszenie).
-
Co zrobić, jeżeli protetyk słuchu nie chce przyjąć mojego zgłoszenia do Międzynarodowej Usługi Serwisowej?
Zachęcamy wszystkich protetyków słuchu, by korzystania z tej usługi. Zdarza się jednak, że niektóre gabinety decydują się na świadczenie usługi serwisowej jedynie swoim stałym klientom. W takim przypadku skorzystaj z naszej wyszukiwarki gabinetów, aby znaleźć inny gabinet protetyczny lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
-
Ile czasu trzeba czekać na akceptację zgłoszenia?
Akceptacja zgłoszenia w ramach Międzynarodowej Usługi Serwisowej trwa 1-2 dni robocze.
*Funkcja przetwarzania własnego głosu (OVP) jest dostępna jedynie dla dopasowań Bi-Cros.