X
header one

Dzięki Twoim nowym aparatom słuchowym Signia uzyskujesz znacznie więcej niż tylko korzystanie z najnowszych technologii w dziedzinie aparatów słuchowych. Możesz także cieszyć się „złotym standardem” w zakresie ukierunkowanego wsparcia, monitorowania indywidualnego postępu w korzystaniu z aparatów słuchowych oraz komunikacją z Twoim protetykiem słuchu poprzez CareChat, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

Signia-Nx_myHearing-App_video-chat_2560px

Prosty sposób na sukces słyszenia.

Aplikacja myHearing zapewnia Tobie i Twojemu protetykowi słuchu wszechstronne narzędzia wsparcia, niezbędne do takiego pokierowania Twoimi działaniami, aby w możliwie jak najkrótszym czasie uzyskać sukces i stać się doświadczonym użytkownikiem swoich aparatów słuchowych.

W zaledwie dziesięć minut dziennie aplikacja myHearing pomoże Ci:

  • nauczyć się obsługi aparatów słucho­wych i szybciej się z nimi zapoznać.
  • dostarczyć odpowiednie informacje zwrotne w oparciu o Twoje doznania w celu lepszej indywidualizacji,
  • komunikować się z protetykiem słuchu poprzez wiadomości tekstowe, połącze­nia głosowe lub wideorozmowy za pośred­nictwem CareChat i poznać nowy standard indywidualnego wsparcia.
myHearing-App_hand-holds-app_1248px

Mój sukces słyszenia: szybko wykorzystaj zalety swoich aparatów słuchowych.

  • Oceniaj pracę swoich nowych aparatów słuchowych w różnych warunkach, by upewnić się, że działają tak, jak chcesz.
  • Przekaż swojemu protetykowi słuchu informacje zwrotne, żeby mógł zoptymalizować ustawienia.
  • Ucz się w swoim tempe dzięki aplikacji myHearing i nigdy nie przegap istotnych informacji o swoich nowych aparatach słuchowych.

Moje aparaty słuchowe: z łatwością rozwiązuj drobne problemy.

  • Kiedy tego potrzebujesz, dokonuj drobnych zmian ustawień kluczowych funkcji, jak na przykład poziom głośności i programy.
  • Z łatwością znajduj odpowiedzi na najpopularniejsze pytania w aplikacji myHearing App: wszystkie odpowiedzi są dobrane do Twoich aparatów słuchowych.

Mój protetyk słuchu: otrzymuj pomoc od razu bez wizyty w gabinecie.

  • Masz pytania? Potrzebujesz porady? Po prostu skontaktuj się ze swoim protetykiem słuchu, a on Ci pomoże.
  • Ciesz się najlepszą obsługą gdziekolwiek jesteś z “protetykiem słuchu w kieszeni”.

Pobierz aplikację myHearing

Aplikację myHearing na urządzenia z systemami iOS lub Android można bezpłatnie pobrać ze sklepów App Store® lub Google Play™. Twój protetyk słuchu może pomóc Ci ściągnąć oraz zainstalować aplikację w gabinecie i przygotować ją do działania.

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

Aplikacja myHearing App – kompatybilność ze smartfonami:

Aplikacja myHearing współpracuje ze wszystkimi smartfonami z systemem Android (Android 4.4 lub nowszy) oraz urządzeniami iPhone (iOS wersja 8 lub nowsza).

Dla optymalnego i stabilnego działania aplikacji rekomendujemy poniższe modele smartfonów:

 Android Whitelist myHearing
  • Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
    • SM-G960F
  • Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G950F
    • SM-G950U1
  • Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
    • SM-N950U1
  • Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G930FD
    • SM-G930V
  • Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G935F
  • Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G920I
  • Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G925F
  • Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G900F
  • Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A510F
  • Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A320FL

Lista może zostać uzupełniona o kolejne modele.

Jak korzystać z aplikacji myHearing