
Aplikacja Signia myHearing.
Ciesz się najwyższą satysfakcją z aparatów słuchowych.
Dzięki Twoim aparatom słuchowym Signia uzyskujesz znacznie więcej niż tylko korzystanie z najnowszych technologii w dziedzinie aparatów słuchowych. Możesz także cieszyć się „złotym standardem” w zakresie ukierunkowanego wsparcia, monitorowania indywidualnego postępu w korzystaniu z aparatów słuchowych oraz komunikacją z Twoim protetykiem słuchu poprzez CareChat (wiadomości tekstowe, połączenia głosowe i wideorozmowy), bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

Protetyk słuchu w Twojej kieszeni
Aplikacja myHearing pozwala połączyć się z protetykiem słuchu, poznać aparaty słuchowe i otrzymać natychmiastowe wsparcie, aby dostroić aparaty słuchowe bez wizyty w gabinecie.
Wystarczy dziesięć minut dziennie, by aplikacja myHearing pomogła Ci:
- nauczyć się obsługi aparatów słuchowych i szybciej się z nimi zapoznać.
- dostarczyć odpowiednie informacje zwrotne w oparciu o Twoje doznania w celu lepszej indywidualizacji,
- komunikować się z protetykiem słuchu w czasie rzeczywistym poprzez CareChat (wiadomości tekstowe i połączenia głosowe; protetyk może się także z Tobą skontaktować przez wideorozmowę) i pozwolić mu dostroić Twoje aparaty słuchowe zdalnie, kiedy tego potrzebujesz.

Mój sukces słyszenia: maksymalnie wykorzystaj zalety swoich aparatów słuchowych.
- Oceniaj pracę swoich nowych aparatów słuchowych w różnych warunkach, by upewnić się, że działają tak, jak chcesz.
- Przekaż swojemu protetykowi słuchu informacje zwrotne, żeby mógł zoptymalizować ustawienia.
- Ucz się w swoim tempe dzięki aplikacji myHearing i nigdy nie przegap istotnych informacji o swoich nowych aparatach słuchowych.
Moje aparaty słuchowe: z łatwością rozwiązuj drobne problemy.
- Kiedy tego potrzebujesz, dokonuj drobnych zmian ustawień kluczowych funkcji, jak na przykład poziom głośności i programy.
- Z łatwością znajduj odpowiedzi na najpopularniejsze pytania w aplikacji myHearing App: wszystkie odpowiedzi są dobrane do Twoich aparatów słuchowych.
Mój protetyk słuchu: otrzymuj pomoc od razu gdziekolwiek jesteś.
- Masz pytania? Potrzebujesz porady? Po prostu skontaktuj się ze swoim protetykiem słuchu, a on Ci pomoże.
- Ciesz się najlepszą obsługą gdziekolwiek jesteś z “protetykiem słuchu w kieszeni”.
Pobierz aplikację myHearing
Aplikację myHearing na urządzenia z systemami iOS lub Android można bezpłatnie pobrać ze sklepów App Store® lub Google Play™. Twój protetyk słuchu może pomóc Ci ściągnąć oraz zainstalować aplikację w gabinecie i przygotować ją do działania.
Jak korzystać z aplikacji myHearing
Aplikacja myHearing App – kompatybilność ze smartfonami:
Aplikacja myHearing współpracuje ze wszystkimi smartfonami z systemem Android (Android 4.4 lub nowszy) oraz urządzeniami iPhone (iOS wersja 8 lub nowsza).
Dla optymalnego i stabilnego działania aplikacji rekomendujemy poniższe modele smartfonów:
-
Samsung Galaxy S10 (Android 9.0 or higher)
- SM-G973F
-
Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
- SM-G960F
- SM-G960U1
-
Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
- SM-G950F
- SM-G950U1
-
Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
- SM-N950U1
-
Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
- SM-G930FD
- SM-G930V
-
Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
- SM-G935F
-
Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
- SM-G920I
-
Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
- SM-G925F
-
Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
- SM-G900F
- SM-G900V
-
Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
- SM-A520F
-
Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
- SM-A320FL
-
Google Pixel 3 (Android 9.0 or higher)
- All models
-
Google Pixel 2 (Android 9.0 or higher)
- All models
-
Google Pixel (Android 7.1.2 or higher)
- All models
-
Google Pixel XL (Android 9.0 or higher)
- All models
-
HTC 10 (Android 6.0.1 or higher)
- All models
-
Huawei Nexus 6P (Android 8.0 or higher)
- Nexus 6P
-
LG Nexus 5X (Android 6.0.1 or higher)
- Nexus 5X
-
OnePlus 7 (Android 9.0 or higher)
- GM1903
-
OnePlus 6 (Android 8.1.0 or higher)
- A6003
Lista może zostać uzupełniona o kolejne modele.
myHearing App FAQs
-
What functionalities does myHearing App offer to me?
The myHearing App provides you with all the support tools you and your Hearing Care Professional need to guide through a
successful trial. Step by step listening excercises and guided assistance helps to get you familiar with your new Signia hearing aids fast. By sending feedback and satisfaction ratings directly to your hearing care professional, the app ensures your personal progress with better assistance.Additionally, you can remotely control your hearing aids and enjoy easy access to frequently asked questions as well as a user guide. So you can adress many issues right on the spot. If you need advice or experience any issues, just communicate with your hearing care professionals via CareChat options (text and phone call – you can also be contacted via a video call) wherever you are. This helps you to keep additional appointments at a minimum.
-
Where can I find the myHearing App?
The myHearing App is available as a free download for both iOS and Android devices via the App Store® or Google Play™. Your Hearing Care Professional will typically help you download and install the app at the shop so it is ready for use.
-
With which smartphones is the myHearing App compatible?
The myHearing app works for all Android smartphones (Android 4.4 and newer) and iPhones (iOS version 8 and newer). The list of recommended Android phones for the optimal stability you will find on this page.
-
How can I download and install the myHearing App?
To set up the myHearing App, your Hearing Care Professional will send you a download link and connection code via SMS. Click on the download link to download and install the app from your app store. You can then open the app and enter the connection code. After accepting the terms and conditions, the app is ready for your use.
-
How can I contact your hearing care professional via the myHearing App?
The myHearing App offers two options to contact your hearing care professional: regular call and text message.
Open the contact options by clicking on the tab “Professional” in the main menu.To start a call click the button “Call”. The call options works via your smartphone’s regular phone network.
To send a text message click on “Messages” and type your message. Then send the message. You will be able to see the whole chat (your messages as well as the ones of your Hearing Care Professional) on the same screen.