X

Międzynarodowa Usługa Serwisowa to najnowsza usługa dla aparatów zausznych i typu RIC marki Signia (nie dotyczy aparatów wewnątrzusznych).

Pozwala Ci skorzystać z usług serwisowych dla Twoich produktów Signia na całym świecie. Obejmuje jeśli aparaty słuchowe Signia zakupione w 26 krajach.

Dodatkowo usługa ta jest bezpłatna w przypadku aparatów słuchowych Signia posiadających ważną gwarancję. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest skorzystanie z usługi za opłatą zgodną ze standardowym cennikiem napraw.

Międzynarodowa Usługa Serwisowa oraz ogromna liczba protetyków słuchu na całym świecie współpracujących z marką Signia sprawiają, że nie musisz się martwić o swoje aparaty słuchowe Signia podczas podróży za granicę.

Dodatkowo usługa ta jest bezpłatna w przypadku aparatów słuchowych Signia posiadających ważną gwarancję. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest skorzystanie z usługi za opłatą zgodną ze standardowym cennikiem napraw.

Warunki

  • Międzynarodowa Usługa Serwisowa podlega regulaminowi i warunkom gwarancji oferowanej przez markę Signia;
  • Typy produktów, których dotyczy Międzynarodowa Usługa Serwisowa to: aparaty słuchowe zauszne, aparaty słuchowe typu RIC, słuchawki zewnętrzne do aparatów typu RIC, akcesoria;
  • Signia nie nalicza opłat za Międzynarodową Usługę Serwisową jeżeli produkt zgłoszony do naprawy podlega gwarancji Signia. Signia nie odpowiada za dodatkowe opłaty naliczone przez gabinet protetyczny w związku z dopasowaniem, obsługą ani jakąkolwiek inną usługą lokalną;
  • Signia nalicza opłaty serwisowe zgodnie z cennikiem napraw za Międzynarodową Usługę Serwisową, jeżeli rodukt zgłoszony do naprawy nie podlega gwarancji Signia;
  • Czas realizacji usługi serwisowej może się różnić w zależności od lokalnej dostępności produktu.

Międzynarodowa Usługa Serwisowa krok po kroku

Zauważasz, że Twoje urządzenie nie działa prawidłowo.

Zauważasz, że Twoje urządzenie nie działa prawidłowo.

Skorzystaj z wyszukiwarki gabinetów, aby znaleźć protetyka słuchu w Twojej okolicy.

Skorzystaj z wyszukiwarki gabinetów, aby znaleźć protetyka słuchu w Twojej okolicy.

Odwiedź gabinet protetyki słuchu, aby zgłosić chęć naprawy.

Store Locator
Najpierw protetyk skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta Signia w swoim kraju, żeby uzyskać potwierdzenie. Aby wykonać usługę, Signia, jako producent, musi sprawdzić gwarancję produktu i ewentualne ograniczenia.

Najpierw protetyk skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta Signia w swoim kraju, żeby uzyskać potwierdzenie. Aby wykonać usługę, Signia, jako producent, musi sprawdzić gwarancję produktu i ewentualne ograniczenia.

Protetyk słuchu w ciągu 24 godzin poinformuje Cię o decyzji producenta.

Jeśli produkt kwalifikuje się do Międzynarodowej Usługi Serwisowej, odwiedź ponownie ten sam gabinet i przekaż urządzenie protetykowi.

Jeśli produkt kwalifikuje się do Międzynarodowej Usługi Serwisowej, odwiedź ponownie ten sam gabinet i przekaż urządzenie protetykowi.

Zwróć uwagę: Gabinet protetyczny może naliczyć dodatkowe opłaty w związku z dopasowaniem, obsługą lub inną usługą, która jest konieczna do realizacji Twojego zgłoszenia.

Gdy usługa serwisowa zostanie wykonana, protetyk słuchu skontaktuje się z Tobą. Udaj się do gabinetu protetycznego, aby odebrać swoje urządzenie.

Gdy usługa serwisowa zostanie wykonana, protetyk słuchu skontaktuje się z Tobą. Udaj się do gabinetu protetycznego, aby odebrać swoje urządzenie.

Usługa dostępna w następujących krajach:

Europa: ​​Niemcy, Francja, Holandia, Dania, Szwecja, Włochy, Hiszpania, Czechy, Norwegia, Polska, Szwajcaria, Wielka Brytania, Rosja, Austria

Azja: ​​Chiny​​, Japonia, Singapur, Indie, ​​Turcja, ​​Korea Południowa

Ameryka Północna: ​​Stany Zjednoczone,​​ Kanada​​

Ameryka Południowa: ​​Brazylia

Australia i Oceania: ​​Australia,​​ Nowa Zeland​ia

Afryka: ​​ Republika Południowej Afryki

Międzynarodowa Usługa Serwisowa FAQ