
Aplikacja Signia
MASZ KONTROLĘ
Aplikacja Signia daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, by cieszyć się pełnią możliwości swoich aparatów słuchowych i jest dostosowana do Twoich osobistych preferencji: transmisja dźwięku, zdalna obsługa, zdalne wsparcie protetyka słuchu. Wszystko, czego potrzebujesz, to smartfon.
Łatwa w obsłudze aplikacja pozwala Ci na dyskretną zmianę poziomu głośności oraz innych ustawień podczas przesyłania dźwięku bezpośrednio do Twoich uszu.
Dzięki aplikacji Signia masz stały kontakt z protetykiem słuchu i zdalne wsparcie w razie potrzeby – nawet gdy nie możesz spotkać się z nim osobiście.


Interesuje Cię otrzymywanie zdalnego wsparcie?
Skontaktuj się ze swoim protetykiem słuchu.
Store Locator
Dowiedz się, jak korzystać z aplikacji Signia
Urządzenia mobilne kompatybilne z aplikacją Signia:
Urządzenia Apple: Aplikacja Signia jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Apple z systemem iOS w wersji 9.3 lub wyższej.
Urządzenia z systemem Android: Aplikacja Signia jest kompatybilna z większością urządzeń z systemem Android w wersji 5.0 lub wyższej.
Aby zapewnić optymalną stabilność aplikacji podczas korzystania z niej z aparatami słuchowymi wyposażonymi w Bluetooth, rekomendujemy następujące urządzenia z systemem Android:
Nowe modele mogą być dodane do listy.
Signia App FAQ
-
Gdzie znajdę aplikację Signia?
Aplikację Signia można bezpłatnie pobrać z Apple App Store lub Google Play Store przy pomocy każdego kompatybilnego urządzenia z systemem iOS lub Android.
-
With which hearing aids is the Signia app compatible?
Aplikacja Signia jest kompatybilna ze wszystkimi aparatami słuchowymi Signia dostępnymi na rynku polskim.
-
With which mobile devices is the Signia app compatible?
Aplikacja Signia jest kompatybilna z większością urządzeń z systemem Android w wersji 5.0 lub wyższej oraz ze wszystkimi urządzeniami Apple z systemem iOS w wersji 9.3 lub wyższej. Lista rekomendowanych urządzeń z systemem Android, które zapewniają optymalną stabilność aplikacji znajduje się na stronie aplikacji Signia.
-
Jakie ustawienia można zmieniać przy pomocy aplikacji Signia?
Przy pomocy aplikacji Signia można:
- zmieniać program słyszenia i poziom głośności mikrofonów;
- dostosowywać barwę dźwięku (niskie i wysokie tony);
- dostosowywać sygnały do terapii szumów usznych (jeśli są dostępne);
- indywidualnie dostosowywać kierunkowość mikrofonów aparatów słuchowych, korzystając z konfiguratora przestrzennego 360°;
- dyskretnie zarządzać urządzeniami do transmisji dźwięku (np. StreamLine TV, StreamLine Mic, CROS itp.) oraz zmieniać ich głośność;
- pozostawać w kontakcie z protetykiem słuchu i uzyskać indywidualne zdalne wsparcie poprzez TeleCare (wymagana jest wcześniejsza aktywacja usługi przez protetyka słuchu)
W rezultacie aplikacja Signia oferuje szeroką gamę opcji indywidualnego dostosowania aparatów słuchowych do własnych potrzeb i personalizacji doświadczenia słuchowego.
-
Jakich zezwoleń wymaga aplikacja Signia?
W zależności od systemu operacyjnego oraz rodzaju aparatów słuchowych aplikacja Signia może prosić o zezwolenie na:
- otrzymywanie powiadomień
- do otrzymywania wiadomości od protetyka słuchu
- dostęp do informacji o aktywności i ruchu
- pozwoli to na polepszenie doświadczeń słuchowych podczas ruchu, chodzenia i innych aktywności
- dostęp do informacji o lokalizacji:
- pozwoli to na korzystanie z funkcji wykrywania aktywności/ruchu
- umożliwi to pracę aplikacji w tle (zwróć uwagę: żadne dane o lokalizacji nie są przesyłane!)
- dostęp do kamery, mikrofonu, zdjęć, multimediów i plików
- umożliwi to odbieranie połączeń wideo od protetyka słuchu (dostępne po wcześniejszej aktywacji usługi przez protetyka słuchu).
- otrzymywanie powiadomień